Jak velký má být stavební otvor pro obložkové zárubně?
Obecně lze doporučit, aby na šířku byl stavební otvor na každé straně o 4-5 cm širší než je šířka dveří a na výšku o 4-5 cm vyšší než je výška dveří. Např. u dveří o šířce 60 cm musí být stavební otvor 68-70 cm široký. Výška dveří je standardně 197 cm, tedy stavební otvor musí být alespoň 201-202 cm vysoký. Výška se počítá od hotové podlahy. Zárubně se montují na hotovou podlahu a finální omítky. Pro protipožární obložkové zárubně doporučujeme stavební otvor o 11 cm vice na šířku zárubně a o 5,5cm na výšku.
Jak nejlépe zakoupené dveře přepravit domů?
Zakoupené dveře doporučujeme přepravovat na místo montáže s uzavřeným nákladním prostorem. Velmi nedoporučujeme přeprava na střeše osobního automobilu nebo v otevřeném přívěsném vozíku. Hroz možnost poškození dveří, průnik vlhkostí při případném dešti , rozbití skel a další nehody.
Kdo může provádět montáž dveří?
Pro naše zákazníky při koupi dveří zajistíme vždy nebo prostřednictvím našich prodejních partnerů odbornou montáž dveří. Pokud instalujete dveře sami do již připravených zárubní, je
nutné před instalací seřídit šroubovací závěsy dveří tak, aby po nasazení dveří na závěsy zárubně a jejich dovření byl na všech stranách dveří dosažen rovnoměrný odstup od hran zárubní. Zamezí se tak poškození povrchu dveří ve falcu. Pokud je zárubeň deformována a dveře nelze nainstalovat, doporučujeme přenechat úpravu odborné firmě.
Lze dveře zkracovat?
Pokud potřebujete dveře zkrátit, pak je možné je ve spodní části rámu díky jeho masívnímu provedení zkrátit až o 6 cm. Díky tomu je možná u našich dveří velká variabilita úpravy
zejména při instalaci do stávajících zárubní. Takovou možnost nenabízí na tuzemském trhu standardně všichni dodavatelé. Pro precizní výsledek zkrácení tuto práci doporučujeme svěřit profesionálnímu truhláři nebo odbornému montážníkovi.
Dodávají se dveře i s kováním?
Kování není součástí standardní dodávky dveří. Můžete si však vybrat v našem katalogu z velice široké nabídky tuzemského kování za výrazně zvýhodněné ceny při nákupu spolu s dveřmi.
Jak jsou dveře značeny?
Na každém výrobku se nachází etiketa, která je umístěna na spodní hraně dveří. Etiketa obsahuje údaje o modelu a variantě dveří, rozměrech, použitém zámku, zda se jedná o pravé nebo levé dveře a příp. EAN kód.
Jsou dveře pro převoz dostatečně zabezpečeny?
Všechny dodávané dveře jsou adjustovány po stranách a v rozích v kartónových a eps profilech a kompletně zafixovány ve smršťovací folii. Jsou tak naprosto dostatečně chráněny před poškozením při doprave a manipulaci.
Jak dveře skladovat?
Doporučujeme zakoupené dveře skladovat ve vodorovné nebo svislé poloze a vždy zajistit jejich podložení, aby bylo zamezeno nežádoucím průhybům a deformacím.
Do jakých zárubní jsou dveře určeny?
Protože se jedná o typizovaný výrobek dle ČSN EN, lze naše dveře použít do jakýchkoliv typizovaných ocelových zárubní nebo do katalogových obložkových nebo rámových zárubní.
Jaké jsou u dodávaných dveří zámky?
U všech dveří používáme standardně zámek s roztečí 72 mm. V ceně je vždy zahrnut obyčejný zámek. Za příplatek je možné do dveří objednat zámek vložkový nebo tzv. WC. Vchodové dveře, protipožární dveře a bezpečnostní dveře mají standardní rozteč zámku 72, 90, 92 mm.
Dodáváte dveře v jakékoliv barvě?
Pro povrchovou úpravu dveří v řadě COLOR dveří používáme vodou ředitelné akrylové barvy a dle jednotlivých modelů této řady jsou k dispozici prakticky všechny odstíny stupnice RAL. Barevná nabídka platí samozřejmě také pro obložkové zárubně.
Jak dveře čistit a udržovat?
Naše dveře jsou vyráběny jako bezúdržbové. Jejich povrch doporučujeme čistit vlhkým hadříkem, při větším znečištění je možné použít vodu s malým přídavkem saponátu, který neobsahuje organická rozpouštědla nebo žíraviny. Pro běžnou údržbu důrazně varujeme před používáním abrazivních čistících prostředků.
Jak postupovat při reklamaci?
Pokud po zakoupení dveří nebo zárubní zjistíte vadu nebo funkční nedostatek, je nutné kontaktovat svého prodejce. Nejlépe, pokud vadu zdokumentujete fotografií, doplníte
stručným popisem, kopií prodejního dokladu a vše zašlete po předchozí domluvě elektronicky na mailovou adresu svého prodejce. Ten zákazníka v zákonné lhůtě vyrozumí o dalším postupu a řešení. Platí zásada, že případné reklamace našich zákazníků jsou řešeny rychle a vstřícně.